УСПЕШНА КОМУНИКАЦИЯ С АГРЕСИВНИ КЛИЕНТИ

УСПЕШНА КОМУНИКАЦИЯ С АГРЕСИВНИ КЛИЕНТИ
  • Начало
    14-07-2020
  • Времетраене
    10 - 13 ч.
  • Лектор
    Антонин Винклер
  • Цена на курса
    80 лв.

НЕ ГУБЕТЕ КЛИЕНТИ НИТО ИМИДЖ

Как да водим разговор с гневни и ядосани клиенти и въпреки това да се разберем? Как да комуникираме с вербално агресивните, без да станем също такива? Ще ви научим как да откриете скритите нужди в реакциите на хората. Ще упражняваме ненасилствена комуникация, с която да постигаме разбирателство.

Информация за курса

ЗА КОГО Е ИДЕАЛЕН КУРСЪТ?

  • Курсът е полезен за всички, които в професионална среда общуват с клиенти, било то наживо или онлайн.
  • Обучението е насочено също към отношенията в професионални и други екипи.
  • Идеален е за всеки, на когото му се налага да решава спорове, да общува с гневни или по друг начин афектирани хора.
  • Полезен е за всеки, който иска да разбере по-добре другите и да подобри своите комуникационни умения.

КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ?

  • Умението да анализираме поведението на агресивните.
  • Как да водим спор спокойни.
  • Как да използваме емпатията в общуването с агресивни хора.
  • На какво се дължи т.н. “win-win комуникация”
  • Как да водя диалог с неблагоразположени хора
  • Умението да изразим разбираемо своите нужди
  • Умението да познаем неизречените нужди на другите
  • Умението да избираме думи с оглед на нашите цели, а не на нашите емоции

ПРОГРАМА на ОБУЧЕНИЕТО

10:00 - 11:00  СОЦИАЛНА КОМУНИКАЦИЯ - Лекция с упражнения: практически правила за добра комуникация. Най-разпространени вербални и невербални грешки в общуването. Къде се намират най-големите бариери в комуникацията. Извънредното умение: "Активно слушане" при комуникация с агресивните. Как да слушаме и как да говорим, за да се разбираме.  

11:10 - 12:00  НЕНАСИЛСТВЕНА КОМУНИКАЦИЯ - лекция с упражнения: Какви истински душевни нужди се крият зад агресивното общуване (зад Обвиненията, Критиките, Упреците и т.н.) и как да се ориентираме в тях? Анализ на подсъзнателните процеси в човешката психика. Как да реагираме на гнева, упреците, критиките, за да постигаме своите цели без да губим клиенти? Психологически и ораторски техники за разбирателство с хора в критични ситуации. 

12:10 - 13:00  КОНФЛИКТ И СПОР - Лекция: Какво е конфликт и защо се ражда. Вътрешни и външни конфликти. Отношението между нашите (не)задоволени нужди и конфликтите в които се озоваваме. 5 подхода към решаването на конфликта, според природата на човешката психика. Как да не губим в конфликта клиенти нито нашите собствени принципи. 


РЕГИСТРАЦИЯ И ПЛАЩАНЕ 

За да можем да Ви осигурим място и да подготвим материали, за участието в курса е необходима предварителна регистрация - Как? Много лесно: натискате бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвате инструкциите. Осигуряването на място в съответна група става чрез закупване на билет: или в офиса на Културен център Новият Акропол, София, Ген. Гурко №38А, където се провежда обучението, или по електронен път с банков превод. След регистрацията ще получите имейл с данните за превод. За издаване на фактура можете да посочите фирмените данни още при записването или да ни ги изпратите на имейл (info@eduko.bg).

 За ваша и наша сигурност плащането по банков път трябвада е направено така, че съответната сума да е отчетена на сметката на получателя преди началото на събитието. Благодарим Ви за разбирането.

Онлайн връзка

Уебинарът се провежда под форма на видеоконференция в платформата Jitsi meet. Не изисква инсталация в компютър, само добра интернет връзка, микрофон, колонки/слушалки, идеално и камера.
За компютри: Препоръчителен браузър е Google chrome. За смартфони: има нужда да се изтегли като приложение, работи добре при Android и Apple.

След приемането на Вашата регистрация, на посочения от Вас имейл адрес ще получите уникален линк с инструкции за свързване към Уебинара, както и необходими за обучението материали.

Цена на обучението: 

Цена на билет: 80 лв.
Два билета:  120 лв.

В цената са включени учебни материали в електронен вид.

Сподели:

Лектори

Антонин Винклер
Антонин Винклер
лектор и управител на Едуко

Коментари

Остави коментар