
-
Начало
-
Времетраене
-
Лектор
Антонин Винклер
-
Цена на курса
НЕ ГУБЕТЕ КЛИЕНТИ НИТО ИМИДЖ
Как да водим разговор с гневни и ядосани клиенти и въпреки това да се разберем? Как да комуникираме с вербално агресивните, без да станем също такива? Ще ви научим как да откриете скритите нужди в реакциите на хората. Ще упражняваме ненасилствена комуникация, с която да постигаме разбирателство.
Информация за курса
ЗА КОГО Е ИДЕАЛЕН КУРСЪТ?
- Тренингът е полезен за всички, които в професионална среда общуват с клиенти, било то наживо или онлайн.
- Насочен е също към отношенията в професионални и други екипи.
- Идеален е за всеки, на когото му се налага да решава спорове, да общува с гневни или по друг начин афектирани хора.
- Полезен е за всеки, който иска да разбере по-добре другите и да подобри своите комуникационни умения.
КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ?
- Умението да анализираме поведението на агресивните.
- Как да водим спор спокойни.
- Как да използваме емпатията в общуването с агресивни хора.
- На какво се дължи т.н. “win-win комуникация”
- Как да водя диалог с неблагоразположени хора
- Умението да изразим разбираемо своите нужди
- Умението да познаем неизречените нужди на другите
- Умението да избираме думи с оглед на нашите цели, а не на нашите емоции
ПРОГРАМА на ОБУЧЕНИЕТО
СОЦИАЛНА КОМУНИКАЦИЯ - Лекция с упражнения: практически правила за добра комуникация. Най-разпространени вербални и невербални грешки в общуването. Къде се намират най-големите бариери в комуникацията. Извънредното умение: "Активно слушане" при комуникация с агресивните. Как да слушаме и как да говорим, за да се разбираме.
НЕНАСИЛСТВЕНА КОМУНИКАЦИЯ - лекция с упражнения: Какви истински душевни нужди се крият зад агресивното общуване (зад Обвиненията, Критиките, Упреците и т.н.) и как да се ориентираме в тях? Анализ на подсъзнателните процеси в човешката психика. Как да реагираме на гнева, упреците, критиките, за да постигаме своите цели без да губим клиенти? Психологически и ораторски техники за разбирателство с хора в критични ситуации.
КОНФЛИКТ И СПОР - Лекция: Какво е конфликт и защо се ражда. Вътрешни и външни конфликти. Отношението между нашите (не)задоволени нужди и конфликтите в които се озоваваме. 5 подхода към решаването на конфликта, според природата на човешката психика. Как да не губим в конфликта клиенти нито нашите собствени принципи.
ЦЕНА НА ТРЕНИНГА: персонализирана
Ще получите нашата ценова оферта след като ще бъдат изяснени следните въпроси:
- брой участници
- място на провеждане
- вашите специфични нужди (персонализиране на съдържанието)
В цената са включени учебни материали.
Сподели:
Лектори
