УСПЕШНА КОМУНИКАЦИЯ С АГРЕСИВНИ КЛИЕНТИ

УСПЕШНА КОМУНИКАЦИЯ С АГРЕСИВНИ КЛИЕНТИ
  • Начало
  • Времетраене
  • Лектор
    Антонин Винклер
  • Цена на курса

НЕ ГУБЕТЕ КЛИЕНТИ НИТО ИМИДЖ

Как да водим разговор с гневни и ядосани клиенти и въпреки това да се разберем? Как да комуникираме с вербално агресивните, без да станем също такива? Ще ви научим как да откриете скритите нужди в реакциите на хората. Ще упражняваме ненасилствена комуникация, с която да постигаме разбирателство.

Информация за курса

ЗА КОГО Е ИДЕАЛЕН КУРСЪТ?

  • Тренингът е полезен за всички, които в професионална среда общуват с клиенти, било то наживо или онлайн.
  • Насочен е също към отношенията в професионални и други екипи.
  • Идеален е за всеки, на когото му се налага да решава спорове, да общува с гневни или по друг начин афектирани хора.
  • Полезен е за всеки, който иска да разбере по-добре другите и да подобри своите комуникационни умения.

КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ?

  • Умението да анализираме поведението на агресивните.
  • Как да водим спор спокойни.
  • Как да използваме емпатията в общуването с агресивни хора.
  • На какво се дължи т.н. “win-win комуникация”
  • Как да водя диалог с неблагоразположени хора
  • Умението да изразим разбираемо своите нужди
  • Умението да познаем неизречените нужди на другите
  • Умението да избираме думи с оглед на нашите цели, а не на нашите емоции

ПРОГРАМА на ОБУЧЕНИЕТО

СОЦИАЛНА КОМУНИКАЦИЯ - Лекция с упражнения: практически правила за добра комуникация. Най-разпространени вербални и невербални грешки в общуването. Къде се намират най-големите бариери в комуникацията. Извънредното умение: "Активно слушане" при комуникация с агресивните. Как да слушаме и как да говорим, за да се разбираме.  

НЕНАСИЛСТВЕНА КОМУНИКАЦИЯ - лекция с упражнения: Какви истински душевни нужди се крият зад агресивното общуване (зад Обвиненията, Критиките, Упреците и т.н.) и как да се ориентираме в тях? Анализ на подсъзнателните процеси в човешката психика. Как да реагираме на гнева, упреците, критиките, за да постигаме своите цели без да губим клиенти? Психологически и ораторски техники за разбирателство с хора в критични ситуации. 

КОНФЛИКТ И СПОР - Лекция: Какво е конфликт и защо се ражда. Вътрешни и външни конфликти. Отношението между нашите (не)задоволени нужди и конфликтите в които се озоваваме. 5 подхода към решаването на конфликта, според природата на човешката психика. Как да не губим в конфликта клиенти нито нашите собствени принципи. 


ЦЕНА НА ТРЕНИНГА: персонализирана

Ще получите нашата ценова оферта след като ще бъдат изяснени следните въпроси:
- брой участници
- място на провеждане
- вашите специфични нужди (персонализиране на съдържанието)

В цената са включени учебни материали.

Сподели:

Лектори

Антонин Винклер
Антонин Винклер
лектор и управител на Едуко

Коментари

Остави коментар