Бизнес уебинари
УСПЕШНА КОМУНИКАЦИЯ С АГРЕСИВНИ КЛИЕНТИ
14-07-2020
НЕ ГУБЕТЕ КЛИЕНТИ НИТО ИМИДЖ
Как да водим разговор с гневни и ядосани клиенти и въпреки това да се разберем? Как да комуникираме с вербално агресивните, без да станем също такива? Ще ви научим как да откриете скритите нужди в реакциите на хората. Ще упражняваме ненасилствена комуникация, с която да постигаме разбирателство.
АСЕРТИВНА БИЗНЕС КОМУНИКАЦИЯ
22-07-2020
НЕ ГУБЕТЕ СДЕЛКИ ЗАРАДИ ПАСИВНАТА И АГРЕСИВНАТА КОМУНИКАЦИЯ!
Изпитвате ли затруднения когато трябва да кажете "не"? Незнаете ли как да преговаряте за по-изгодна сделка? Чудите ли се как да изразите своите нужди, изисквания, оплаквания? Научете се да изразявате автентично своите потребности, без да изпадате в пасивност или агресивност!
ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ НА ПРАКТИКА
Препятстват ли ви страховете? Не ви се поддава повече на гнева? Искате ли да можете да излезете по-бързо от тъгата? Да овладеете своето нетърпение?... Заповядайте да се научим на психическа устойчивост, да внесем интелигентност в своите емоции и да облагородим интелигентността със своите чувства.
Нашите Лектори
Запознайте се с нашия опитен лектор
